Zakelijk lidmaatschap

De Vereniging Nederland-Bulgarije is er voor iedereen die belangstelling heeft voor Bulgarije. Bijvoorbeeld voor mensen die in Bulgarije hebben gewoond of door een bezoek of werk in aanraking met het land zijn gekomen. Tegelijkertijd is de VNB er voor Bulgaren die in Nederland wonen. Ook zij die belangstelling hebben voor hun geboorteland en natuurlijk voor de bedrijven en ondernemingen die zakelijke relaties met Bulgarije onderhouden of van plan zijn dit in de toekomst te doen. Ook betrokkenheid bij één van de vele projecten of uitwisselingen kan een goede reden zijn om lid te worden. De vereniging wil ontmoetingen tussen Nederlanders en Bulgaren stimuleren. Het spreekt voor zich dat een bloeiend verenigingsleven alleen kan bestaan dankzij diverse initiatieven van zowel huidige als nieuwe leden. Suggesties en bijdragen voor de organisatie van activiteiten worden dan ook met open armen ontvangen. Lid worden van de VNB is eenvoudig en zeker niet duur.

Kosten lidmaatschap:

Zakelijk: € 60,- per jaar per bedrijf of instelling

Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december van het kalenderjaar.

Als zakelijk lid krijgt u de gelegenheid een artikel te plaatsen over uw bedrijf in de Beseda. Indien u dat op prijs stelt, kunnen wij ook een link leggen naar uw website in de vorm van een reclame banner. Dit zou een leuke manier zijn om uw eigen bedrijf te promoten. Verder kunt u uiteraard adverteren in onze blad Beseda. Informeer naar de mogelijkheden.

Word nu zakelijk lid!

april 2018