Particulier lidmaatschap

De Vereniging Nederland-Bulgarije is er voor iedereen die belangstelling heeft voor Bulgarije. Bijvoorbeeld voor mensen die in Bulgarije hebben gewoond of door een bezoek of werk in aanraking met het land zijn gekomen. Tegelijkertijd is de VNB er voor Bulgaren die in Nederland wonen. Ook zij die belangstelling hebben voor hun geboorteland en natuurlijk voor de bedrijven en ondernemingen die zakelijke relaties met Bulgarije onderhouden of van plan zijn dit in de toekomst te doen. Ook betrokkenheid bij één van de vele projecten of uitwisselingen kan een goede reden zijn om lid te worden. De vereniging wil ontmoetingen tussen Nederlanders en Bulgaren stimuleren. Het spreekt voor zich dat een bloeiend verenigingsleven alleen kan bestaan dankzij diverse initiatieven van zowel huidige als nieuwe leden. Suggesties en bijdragen voor de organisatie van activiteiten worden dan ook met open armen ontvangen. Lid worden van de VNB is eenvoudig en zeker niet duur.

Kosten lidmaatschap:

Particulier: € 25,- per jaar per gezin. Man en vrouw, partners etc. wonend op een adres zijn beiden lid.

Het lidmaatschapsjaar loopt van 1 januari tot en met 31 december van het kalenderjaar.

april 2018